ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به یاسوج
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به یاسوج

باربری مشهد به یاسوج با ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه هرگونه کالا و اثاثیه منزل و اداری شما همشهریان عزیز را از مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد حمل و جابجا می نمایید بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از هرکاری از لیست قیمت سرویس های باربری مشهد به یاسوج مطلع شوید.

باربری مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در حدود یک دهه قبل با نام تجاری نتسان و با هدف ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه شروع به کار نمود و از همان آغاز فعالیت خود توانست به موفقیت های چشم گیری در جهت کاهش قیمت ها گام بردارد و سرانجام این مهم تحقق یافت و هم اکنون باربری مشهد لقب ارزانترین باربری در ایران را از آن خود نموده است.

باربری مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته است با کمک رانندگان منصف و کارگران خود هزینه و نرخنامه حمل بار و اثاثیه را به پایین ترین مقدار و ارزانترین قیمت در بین تمام شرکت های باربری در مشهد برساند لذا اگر میخواهد هرگونه اثاثیه منزل و یا کالای اداری و تجاری خود را از مشهد به سراسر کشور از جمله یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال نمایید باربری مشهد بهترین گزینه می باشد.

باربری مشهد به یاسوج و تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد دارای انواع ماشین های سبک و سنگین حمل بار می باشد که از جمله میتواند به نیسان خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود همچنین در کنار تنوع بسیار گسترده انواع خودروها در این شرکت , باربری مشهد دارای بیش از صد اکیپ فعال می باشد که در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته حتی در روزها و ایام تعطیل در خدمت شهروندان می باشد.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج: یاسوج شهری است در جنوب غربی ایران و مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است. این شهر همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و دوگنبدان: دوگُنبَدان ؛ مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد است. بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر ۹۶٬۷۲۸ نفر بوده‌است و بدین ترتیب دوگنبدان دومین شهر پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد به‌شمار می‌رود.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و دهدشت: دهدشت شهری در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز شهرستان کهگیلویه است با ماهیت اقلیمی و جغرافیایی خاص که اب و هوایی معتدل در چهار فصل سال دارد.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و لیکک: لیکَک یکی از شهرهای شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویر احمد ایران است. شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی است. بخش بَهمَئی در سال ۱۳۸۴ به شهرستانی به مرکزیت شهر لیکک ارتقاء یافت.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و چرام: چِرام (لاتین: ČERĀM) لری چروم شهری در جنوب غربی ایران و در مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد است که مرکز شهرستان چرام می‌باشد. مردم این شهر به زبان لری تکلم می‌کنند. این شهر در سال ۱۳۵۵ خورشیدی دارای شهر داری شد و در سال ۱۳۹۵ دارای ۱۵٬۲۱۸ نفر جمعیت در قالب ۳٬۹۲۹ خانوار بوده که از این مقدار ۷٬۵۹۷ نفر مرد و ۷٬۶۲۱ نفر زن بوده‌است. مساحت این شهر ۲٬۸ کیلومتر مربع می‌باشد. چرام دارای اب و هوای استپ محلی، متوسط بارش ۴۸۰ میلی لیتر در سال و متوسط دمای ۲۱٬۷ درجه سانتی گراد در سال است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و لنده: لنده مرکز شهرستان لنده طیبی‌نشین واقع در غرب استان کهگیلویه و بویراحمد، ایران است.

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد و باشت: باشت شهری درجنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایران است.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد،باربری مشهد به استان کهگیلویه و بویراحمد ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 122
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: